Torsdagsgruppen / møde for alle med sclerose
Vi hygger og drikker kaffe/the, så kom og hils på.
Åben for tilmelding
5 kr.
Vi hygger og drikker kaffe/the, så kom og hils på.
Åben for tilmelding
5 kr.
Når sclerosen rammer, er det naturligvis hårdt for den, der får sygdommen. Men det kan også være hårdt "bare" at være pårørende, som nogle gange bliver glemt eller glemmer sig selv i processen.
Åben for tilmelding
Gratis
Lokalafdelingerne Silkeborg, Skive og Viborg er gået sammen om et fantastisk relevant og aktuelt oplæg: ONSDAG DEN 30/9-26 KL. 17.30-19.30 Kom og vær med til et super spændende foredrag med Mette Mølbak.
Onsdag d. 30. september 2026 kl. 17:30 til 19:30
De Frivilliges Hus
Få pladser tilbage
100 kr.